8 клас

 Розділ 1. Кодування даних та апаратне забезпечення

Тема 1. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп'ютерному класі. Опрацювання даних як інформаційний процес.

Тема 2. Двійкове кодування.

Тема 3. Розв'язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних. Практична робота.

     Тестування

Тема 4. Архітектура комп'ютера.

    Відео-урок

     Вправа1

     Вправа 2

     Вправа 3

     Вправа 4

     Вправа 5

Тема 5. Пам'ять комп'ютера. Пристрої введення та виведення даних.

Тема 6. Конфігурація комп'ютера під потребу. Практична робота.

Конфігуратор

Розділ 2. Опрацювання текстових даних

Тема 1. Формати файлів текстових документів. Створення, редагування та форматування списків, колонок, символів, формул в текстовому документі.

Тема 2. Створення, редагування та форматування графічних об'єктів та таблиць в текстовому документі.

Тема 3. Створення текстового документа, що містить об'єкти різних типів. Практична робота.

Тема 4. Стильове оформлення абзаців. Розділи. Колонтитули.

Тема 5. Шаблони документів.

Шаблон

Тема 6. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків. Практична робота.

Додаток 1

Розділ 3. Створення та публікація веб-ресурсів

Тема 1. Поняття персонального навчального середовища.

Вправа 1. https://learningapps.org/view7086156

Тема 2. Хмарні технології. Організація та планування колективної діяльності.

Вправа 1. https://learningapps.org/view3479769

Тема 3. Опитування з використанням онлайн-форм.

Тест :  https://naurok.com.ua/test/join

Тема 4. Використання офісних веб-програм для створення спільних документів.

Тема 5. Етапи створення веб-сайтів. Конструювання сайтів.

Тема 6. Поняття мови розмітки гіпертексту.

Тема 7. Використання онлайн-систем конструювання сайтів.

Тест: https://vseosvita.ua/test/start/fst528

Зразок створення сайту: http://inform-school.ucoz.ua/index/onlajn_sistemi_dlja_konstrujuvannja_sajtiv/0-428

Тема 8. Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці.

               Розділ 4. Опрацювання об'єктів мультимедіа

Тема 1. Формати аудіо та відеофайлів. Програмне забезпечення для опрацювання об'єктів мультимедіа.

Вправа 1. https://learningapps.org/watch?v=p6uxcp4an20

Вправа 2. https://learningapps.org/view8204948


                           Розділ 5. Мова програмування

Тема 1. Поняття програми та мови програмування. Мова Pуthon. Інсталяція та                  ознайомлення з середовищем розробки.

     Завдання 1.

     Завдання 2.

     Інструктивна картка


Онлайн-редактор Python

Онлайн-редактор Python

Тема 2. Поняття об'єкта в мові програмування, його властивостей і методів.                        Графічний інтерфейс, основні компоненти програми з графічним                              інтерфейсом.

Тема 3. Обробники подій, пов'язаних з елементами керуванн.

Тема 4. Засоби створення і редагування проєкту.

     Теорія

Тема 5. Практична робота. Проєкти, що змінюють значення властивостей вікна та використовують вікно повідомлень.

      Практична робота

Тема 9. Складання та виконання лінійних алгоритмів для опрацювання величин.

Тема 10. Логічні оператори and, or, not. Розгалуження в Python.

1. Вправа 1. https://learningapps.org/watch?v=p6fp7imtv21

2. Конспект

3. Завдання

4. Роздатковий матеріал

Тема 11. Урок-практикум. Розгалуження. Розв'язання задач.

1. Презентація

Тема 12. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням.

Тема 13. Цикли мовою Python. Цикл while.

Презентація

Практичне завдання

Домашнє завдання

Додаток: задачі на цикли 

Тема 14. Урок-практикум. Цикл while.

Тема 15. Цикли мовою Python. Цикл for.

Тема 16. Урок-практикум. Цикл for.

Тема 17. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням та повторенням для опрацювання величин.

1. Конспект

2. Вправи

Тема 18. Інтерфейс користувача на мові Python. Створення вікон та налаштування їх властивостей.

Тема 19. Події та обробники подій.Вікно повідомлення.

Тема 20. Складання об'єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення.

Тема 21. Створення кнопок та налаштування їх властивостей.

Тема 22. Написи та їх властивості.

Тема 23. Створення програм з кнопками та написами.

Тема 24. Текстове поле, його функції та властивості.

Практична робота "Проєкти з полем, з уведенням даних і виведенням результатів"

Завдання 1

Завдання 2

Завдання 3 

 

Тема 25. Перемикачі та прапорці.

Тема 26. Створення програм з текстовими полями, надписами, кнопками, перемикачами та прапорцями.

1. Тест

2. Практична робота






Немає коментарів:

Дописати коментар

Шукати в цьому блозі