Розділ 1. Зміни
Тема 1. Техніка безпеки у комп'ютерному класі. Поняття про інформацію та інформатику.
Тема 2. Поняття команди й виконавця. Послідовність дій.
Тема 3. Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів.
Тема 4. Базові прийоми редагування тексту.
Завдання 1: Форматування тексту
Завдання 2: Редагування тексту
Розділ 2. Способи пізнання
Тема 1. Сприймання людиною інформації. Властивості інформації.
Тема 2. Сервіси для перегляду зображень. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв.
Віртуальний тур українськими музеями просто неба
Музей відкриттів у Ньюкасл-апон-Тайні, Велика Британія
Картини кращих художників світу
Національний художній музей України
Тема 3. Сфери використання комп'ютерів. Пристрої для роботи з інформацією.
Mozaik (приклад дуба та вулкану)
Тема 4. Людина у світі інформації.
Вправа 1. https://studio.code.org/s/course1/stage/3/puzzle/1
Розділ 3. Територія
Тема 1. Комп'ютерна графіка. Програми для створення та змінювання графічних зображень.
Тема 2. Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями.
Тема 3. Створення зображення за шаблоном.
Створити зображення за зразком
Розділ 4.Спільнота
Тема 1. Приватна та публічна інформація.
Вправа 1. https://learningapps.org/view2482936
Вправа 2. https://learningapps.org/view9840201
Вправа 3. https://learningapps.org/view5659287
Тема 2. Об'єднання предметів у групи за певними заданими ознаками.
Тема 3. Початкові уявлення про інтернет.
Тема 4. Правила безпечної роботи в інтернеті. Поняття браузера.
Вправа 1. Скласти пазл.
Вправа 2. Погоня в лабіринті.
Розділ 5. Цінності
Тема 1. Правила безпечної роботи з цифровими гаджетами.
Тема 2. Пошук зображень в інтернеті.
Тема 3. Змінювання готових зображень.
Завдання 1. Розфарбовування фігур.
Тема 4. Створення зображень з геометричних фігур.
Розділ 6. Хочу-можу-треба
Тема 1. Створення зображень за зразком.
Тема 2. Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів.
Тема 3. Виділення обраного тексту в середовищах для читання.
1. Конспект
2. Завдання 1
3. Завдання 2
4. Завдання 3
Тема 4. Цифровий слід.
Розділ 7. Ідеї - винаходи- відкриття
Тема 1. Використання пристроїв для навчання.
Тема 2. Цифрові пристрої в минулому та майбутньому.
1. Гра-квест
Тема 3. Людина в інформаційному світі.
Розділ 8. Рух і час
Тема 1. Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.
1. Програмуємо з Анною та Ельзою.
Допоможемо Анні та Ельзі досліджувати магічну красу льодяних узорів за допомогою програмування. Ви намалюєте сніжинки та крижані візерунки, покатаєтеся на ковзанах і створите зимову казку, якою зможете поділитися з своїми друзями.
Тема 2. Робота з програмами на розвиток логічного мислення.
Тема 3. Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовності.
Розділ 8. Рух і час
Тема 1. Порівняння двох або більше предметів, груп предметів
Вправа 4
Узагальнюючий урок
Немає коментарів:
Дописати коментар